bubuiledudu bende 1,5 sene çok istedim aşırı kafaya taktım denemediğim ovülasyon testi kalmadı kaç kere hastaneye gittim bi sorun çıkmadı bende en son eşim gitti varikosel denildi ameliyat olması gerektiği söylendi en son şansımızı deneyelim dedim birgebenin günlüğünden ovülasyon testi aldım ilk ay olmadı yine sonra dedim ki bu böyle olmuyo rabbim nasip etmiyo demekki neyse en iyisi işe gireyim kafamdan silinsin yoksa kafayı yiyecektim bu sırada eşimede çiğ kabak çekirdeği ve keçiboynuzu yedirdim kendimde yedim 2.ay gebe kaldım şükür şimdi oğlum kucağımda 2 aylık olacak eşim tekrar gitti kontrole spermleri düşüktü yükselmiş ve ameliyatlık durumu şuan için yok denilmiş. İsterseniz bu yöntemi deneyin ama denerken lütfen kafanızı boşaltın bebek için düşünceniz olursa olmuyo rabbim tez zamanda kucağınızı doldursun 🙏