Merhaba sevgili anneler, benim dörtlü tarama testim 350/1 oranla pozitif çıktı. Doktor Fetal DNA testi önerdi. Yeni bir test yaptırmalı mıyım, yoksa bu risk oranını kabullenmeli miyim? Sizlerin test sonuçları nasıl çıkmıştı? İlk hamileliğim yorumlarınız için teşekkür ederim 🌸