Kizlar Ben 4+6 haftalık hamileyken benden kahverengi akıntı gəldi
5 ci haftada ultrasona girdim hər sey normal dedi doktor
Vitamin falan yazdi
Amma şimdi 5+6 haftaliik hamileyim akintim hala sarı gibi kahverengide deyil tam cokta gelmiyo
Korkuyorum bebeğimi kalp atısını duymicam diye
Betam 2 kat yukseliyo amma bu akinti beni rahatsız ediyor
Doktorda ultrasonda keseyi gördü ama hiç bir problemin yok dedi boyle olub sonra kadar saglam gebelik surduren varmı?