ilknursarenacar ben kendimi çok özel hissettim hissettirdiler tek kişilik odalar tertemiz sürekli hemşire doktorlar geliyor ebeler özellikle hep gülüyorlar özellikle ameliyat ekibim benim yaşımda kızlardi çok korkuyordum hep beni güldürmeye çalıştılar sohbet muhabbet ameliyat ne zaman bitti anlamadım destek oldular emzirme de falan ikici çocuğum da olursa inşallah orda yapicam bu zamanda böyle hastane bulmak zor muaneye başka bir yere gidiyordum özel o kadar para veriyordum pislik içindeydi burası öyle değil otel gibi valla