Zyo Merhaba arkadaşlar 5hafta 6günlük hamileyim kahverengi lekelenmem oldu az geldi ben olduğu hakkında bilgisi olan var mı ?
SeilErdoan Zyo acile gidin . Bendede oldu 2 gün yatırdı iğneler yaptılar normal bişey değildir . Gerçi bende iç çamaşırım kanla dolmuştu ama düşük tehlikesi olabilirr
semrakarahan Zyo benimde oldu bi kac gun once gittim.igne vurdular progestan verdiler bol istarahat dedi doktorum ayaklarini dik yatin dinlenin cok sukur gecti smdi yok
Zyo sudamlasi internetten baktım yerleşme lekenmesi yazdı . Teşekkür ederim ben genede gidip tahlil yaptryım
sudamlasi Zyo her leke yerleşme kanaması olmayabilir belkide düşük tehlikeniz vardır önlem alınır. Gebelik boyunca her lekelenmeyi dikkate alın ve acile gidin. İnşallah kötü bi durum yoktur🙏🏻