Demettello41 mucizeyukleniyor benim gebeliğe bağlı Yükselmıstı hamılelık boyunca ılac kullandım 25 mg hıc bısey olmadı endıse edıcek bır durum degıl genelde olan bısey
Sulemsiii Bahar3521 evet yarın endokrin randevum var çok düşmüş ama doktor ne dicek bilmiyorum hiç yükselme olmadı bnde hep düştü degerlerim
Sulemsiii Bahar3521 düşük değerlere de devam ettiriyorlar evet ama geçen ay endokrin doktorum çok düşmesini de istemiyoruz demişti yarın ne dicek bakalm