twinsmom_ mucizeyukleniyor benimde tiroit problemim var uzun yıllardır şuan yeni hamile kaldım değeri düştüğü takdirde hiçbir sıkıntısı yok dedi doktorum
mucizeyukleniyor Nrnkymc06 ben 27. Haftadayim bianda yükseldi 4,4 oldu ondan korktum ama geç kalmamak önemli olan sanırım
Nrnkymc06 mucizeyukleniyor Aynen öyle sıkıntı yapmayın takipte olup ilaçlarınızı düzenli kullandıktan sonra bi sorun olmaz Allah’ın izniyle inşAllah🥰
Merveclnk EU__1718 evet ben Bi kere ard arda gittim ay olarak bi ay 0.97 ckti tedavi duzenlemisti doktor daha yüksek çıkması gerekirken 0.96 çıkmıştı sonra da diğer tahlillerime bakıyorum aynı copypaste gibi dedim sağlık ocağında Bi daha baktirmam yani.
EU__1718 Merveclnk idrar tahlilinde her şey normaldi 2 gün sonra hastanede yaptırdım enfeksiyon çıktı lökosit 50 olmuş hatta şok oldum.t4 hayatımda hiç düşmezdi alt sınırı bile geçmiş çok korktum ama ders oldu bi daha orda yaptırmam 😅
Bahar3521 mucizeyukleniyor benim gebelikle başladı 6. Haftada kullandım ilaç . Korkmayın düşüyor hemen ilacı düzenli kullanınca
Merveclnk mucizeyukleniyor korkmayın hiç çıkıyor arada bende de olmuştu 2 lerde idi Bi ara Bi baktırdım 4.85 olmuştu sanırım tekrar ilaç kullandım dusurmustum. Hemen düşüyor zaten düzenli kullanımda 1 haftada falan düzeliyor.
Mucizem33 mucizeyukleniyor benim de yüksek cikti .4.6 cıktı bugun tedaviye başladık . Doktorum her ay kontrol edileceğini söyledi
Kubracigimm mucizeyukleniyor hamilelikte hep yükselirmiş zaten amacımız ilaçla kontrol altına alıp düşürmek demişti doktor bana. O yüzden her gün içiyorum ilacımı. Sizin de geçer inşallah 🙏
EU__1718 mucizeyukleniyor en düşük mg olanı bile etkili hemen düşüyor sadece düzenli kullanmak çok önemli geçmiş olsun şimdiden 😊
mucizeyukleniyor EU__1718 onu bende duydum hastanedeki doktorum demişti sağlık ocağı tahlili geç gönderiyor hata payı yüksek diye
mucizeyukleniyor mucizeeem_ iyi yapıyorsun zaten bebek büyüdükçe yükseliyor hep, 27. Haftadayim bianda yükseldi benimki zaten
Minel-4 mucizeyukleniyor 6 yıldır ilaç kullanıyorum şimdiki gebeliğimde bebekten dolayı yükseldi ilaç dozunu arttırdı şimdi gayet iyi ilacı kullanınca bir sıkıntı olmuyor ayda bir kontrole gidiyorum
twinsmom_ mucizeyukleniyor gebelikte yükselmesi genelde görülen bir durum önlemini alınca hiçbir sıkıntısı olmaz hiç merak etmeyin 🙏🏻😇
Minel-4 mucizeyukleniyor amin inşallah rabbim bebeklerimizi sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin