Sydyasin_123 Merhaba kızlar ben 13+4 hamileyim bi an bebek kendini kasıyor hissediyorum bu normal mi lütfen yardımcı olun korkuyorum birşey oldu diye
Erayrahime Sydyasin_123 bunu hissetmen için çok erken üşütmeye bağlı olarak olabilir. İhmal etme bi doktora görün. Geçmiş olsun