Blossom00 Kızlar bebeğim 3 hafta önde olduğu için doktor şekerini ölç demişti şu 3 gündür yüksek çıkıyor moralim bozuluyor alta yazdım aşırı mı yüksek ne yapmam lazım düşmesi için 34+4’üm Açlık 124 tokluk 129 açlık 109 tokluk 160 Açlık 118 tokluk 139
Aysee6346 Blossom00 açlık şekeriniz çok çıkıyor bende de var birşey yemesem bile çok çıkıyor ve cihaz bozuk çıktı yenisini aldım gayette güzel çıkıyor birde diyet yapıyormusun
Selisce Blossom00 evet yüksek şekeriniz diyet ve yürüyüş yapmalısınız baya etkisini görürsünüz benimde açlık şekerim sınırdaydı diyet ve 30 dk tempolu yürüyüşle düşürüyorum özellikle yürüyüş yapmadığımda sabah yine sınırda çıkıyor
Blossom00 İnşallah cihaz yanlış ölçüyodur diyorum ama sanmıyorum da dahiliyeye gitsem bide orda baktırsam en azından doğrularım diye düşündüm
Blossom00 Aysee6346 inşallah benimki de yanlış gösteriyodur o zaman hastanede de bi baktırıyım. Tatlı beyaz ekmek falan yememeye çalışıyorum sadece
Semilk05 Blossom00 diyetisyene gidip diyet listesi almanız lazımdı ama onlar saati saatine ne yiyeceğinizi ara öğünlerinizi ölcümleri nasıl yapacağınızı söylüyor bende sizin gibi kafama göre diyet yaptım etki etmedi sonra doktor dahiliyeye dahiliye de diyetisyene sevk etti öylece düşürdüm
Yuncu1 Blossom00 gestasyonel yani gebelik şekeri olan hastalarda İme dc şeker ölçüm cihazı daha güvenilir sonuç veriyor isterseniz onu deneyin 🙂 markanın kendi çalışanı olarak tavsiye ediyorum 🥰
Blossom00 Selisce teşekkür ederim bende yürüyüş çok yapmak istiyorum ama bebişin kafası aşağıda olduğu için çok baskı oluyor yürümekte zorlanıyorum🤦🏻♀️
Gizemgnd Blossom00 şeker yükleme testi yaptırmış mıydınız onda da yüksek çıkmış mıydı ona göre diyet listesi verdiler mi Açlık şekerin yüksek gibi cihaz yanlış ölçüyor da olabilir bir de hastanede baktırın derim Bir de her parmaktan ölçülmez doğru parmaktan ölçüyorsunuz değil mi ilk çıkan kanı da silin
Blossom00 Gizemgnd teşekkür ederim şeker yükleme yaptırdım yüksek değildi iyiydi o yüzden bu kadar yüksek çıkmasına şaşırıyorum dediğiniz gibi hastanede baktırıyım bide ona göre bir yol izlerim🤦🏻♀️ birde sürekli aynı parmak mı olucak ve hangisi olucak
Gizemgnd Blossom00 bence hastaneye gidip baktırmışken kendi cihazınızı da götürün hem karşılaştırmış olursunuz yanlış ölçüyorsa Tam emin değilim ama yüzük parmaktı galiba