ipekmom_ 28haftalığız 6.haftadan beri devam eden kusmalarım son 1haftadır şiddetli mide yanması ile daha da çok arttı. Prilam kullanıyorum onun haricinde doktorum gaviscon ya da rennie alabilirsin dedi, kullananlar sizce hangisi daha etkili onu alıyım?
Eylb_ ipekmom_ gaviscon🌸 son ikidir gaviscon yok diyerek gavlix diye bir ilaç veriyor eczaneler o da fena değil ama
CmreKsidar ipekmom_ ben rennie şurup kullanıyorum başta çok fayda etti ama suan hiç bişey fayda etmiyor gavisconu denemedim
ipekmom_ yenibirannis nasıl kullandın canım acaba? İtfaiye çağırıcam yakında boğazım midem yanıp kavruluyor 😀
Mustafayigitvebeytugannesi ipekmom_ kesinlikle Rennie şurup hem tadı guzel hemde anında kesiyor üçünde de Rennie kullandım. Şuan kullanıyorum bende 6 aylığım. Birde sade soda iç canım oda iyi geliyor mide yanmasına.
Melisasak145 ipekmom_ ikisinide denedim ilk oğlumda şişe şişe gaviskon bitirmiştim bunda hem fenni hem gaviskon şurup tablet hiçbir işe yaramıyor ,🙄
ipekmom_ Melisasak145 gaviscon alıp içtim biraz rahatlattı beni şuan İşe yaramazsa nasıl geçicek bu günler bilmiyorum 🥺