merhaba kızlar prolaktinim 70 lerdeydi 2 aydır ilaç kullanıyorum şuan 2 olmuş, ve doktor adetin düzene girmiş olması lazım demişti kasım bat 21 aralık bat 23 ama bu ay daha regli olamadım gebelik olma ihtimali olabilir mi acaba? dostinex kullanırken adet gecikmesi yaşayan oldu mu?