gzl_2320 Nerice canım 5 haftalıkken zaten bebek görünmez ki erken çünkü. Doktorun söylemedi mi şuan görünmemesi normal diye
Eylulkelebegi Ben de o haftalarda gittim kese güzel büyümüş dedi ilk 3 mm di bir hafta sonra 11 mm olmuş içinde bebek yoktu iki hafta sonra gel dedi ben üç hafta sonra gittim bebeği ve kalp atışını duydum geç döllenme olmuş 😌
gzl_2320 Nerice benimde 5 haftalıkken akıntım gelmişti doktor bişey görmedi baktı da yerleşme kanamasıdır bi sıkıntı görünmüyor dedi ama o lekelenme 13. Haftama kadar devam etti progestan kullanmıştım hatta o zamanlarda bi sıkıntım olmadı lekelenmeyle ilgili
gzl_2320 Nerice bu haftalarda yerleşme kanaması kahverengi lekelenme oluyor yani ama sen yine de doktorunla iletişime geç. Ben leklenmem başladı 5 gün oldu geçmeyince gitmiştim
gzl_2320 Nerice göründü şuan 23+6 olduk çok şükür ama doktoruna danış gerek görürse ilaca başlar canım
Mervee96 Nerice İnşallah değildir bende bugün gittim 6+2 kese var ama haftasına göre küçük dedi ya geç döllenme yada boş gebelik dedi.Dunden beri de kahverengiye akıntım vardı az bugün açık kırmızıya döndü yine az ama ara ara geliyor doktor bu da iyi bişey değil dedi 😔
Nsenaa28 Merhaba kızlar bende geç döllenme sonucu hamile kaldım 4+2 de keseyi gördüm. Bugün 6 haftalık oldum. Cumartesi 6+5 olacağız gitsem bebeği ve kalp atışını duyabilir miyim sizce ?
gzl_2320 Nsenaa28 canım 7 haftalıkken git bebeği görürsün kalp atışı için kesin bilgi veremeyeceğim ama
gzl_2320 Nerice yanlış hatırlamıyorsam benimde 7 haftalıkken görünmüştü galiba hatta çok az da olsa kalp atışı duymuştuk içini ferah tut allahın izniyle bebişini görürsün inşallah 🙏