karansmom_ Bu ay test ile erken yumurtlama gördüm. Reglime 5 gün var ama test negatif.. pozitif olur mu acaba 😔
yenibirannis karansmom_ pozitif olanlar çok var kuzum 10 gün sonra pozitif ogrennlerde var geç döllenme falan diyorlar üzülme hayrlisini iste umarim hamissindir🙏🤗
kediannesiii karansmom_ pozitife dönebilir canım umutsuzluğa dusme erken yapmışsın testi catlamanin üzerinden kaç gün geçti 🌸
karansmom_ kediannesiii test ile tespit ettim eğer doğru ise 18 19 u gibi silikleştii.. 25 günde bir adet oluyorum canım 😌
kediannesiii karansmom_ 14.gun ya da daha geç belli olanlar da oluyor adet olmadigin sürece umut var demektir inşallah pozitife döner canım ❤️