Kızlar merhaba öncelikle çift yumurta ikizlerim var 2.5 aylık olduk çok şükür şuan annemle beraber bakıyoruz ama bir süre sonra tek kalacağım bebekler gazlı hala bir düzen kuramadık ikisi birden ağlayınca nasıl yetişiyorsunuz neler yapıyorsunuz tavsiye verir misiniz uyku düzeni hakkında falan