Aras_Beyin_Annesi27 Randevuyu nasıl alıyorsunuz. Özel randevuyu telefonla alamıyorum. İnternetten randevuyu da öğleden sonra oluyor. Yardımcı olur musunuz?
2aslan_annesi07 Aras_Beyin_Annesi27 ben Antalya da yaşıyorum Antalya tıp fakültesi randevu yazınca Google da çıkıyor sonra normal yada ucretliyi seçiyorum bölüm vs girip TC yi yazıyorum yaş isteniyor gün ay yıl şeklinde ve son olarak numara isteniyor sonra onaylıyorum
symozdag Aras_Beyin_Annesi27 canım bende tıp özel randevu aldım, KSÜ tıp fakültesi randevu yaz kendi internet sitesine yönlendiriyor ordan özel muayene seçeceksin, istediğin doktor çıkıyor müsait gün saat secebiliyorsun, hangi doktora gideceksin
Aras_Beyin_Annesi27 2aslan_annesi07 ben de öyle yapıyorum ama ben sabah randevu almak istiyorum. İnternette hep öğleden sonra randevu var sabah randevu alanlar nasıl alıyor onu merak ediyorum
Aras_Beyin_Annesi27 symozdag Abdullah Bey’e gittim randevu aldım ama ben sabah randevusu almak istiyorum.
symozdag Aras_Beyin_Annesi27 ben öğleden sonra aldım hiç sabaha bakmadım, bende Abdullah beye gidecem öğleden sonra nasıl memnun kaldınız mı
yldzkbra46 Aras_Beyin_Annesi27 özel doktorları sabah çalışmıyor fakültede canım. Belli bir saatten sonra özel muayeneye geçiyorlar. O yüzden sabah randevusu yok çoğunda
Aras_Beyin_Annesi27 symozdag evet çok memnun kaldım gerçekten o kadar ilgili ve tatlı dilli ki her şeyi ile uzun uzun bakıp konuşuyor hemen ters durum olursa diye numarasını veriyor.
Aras_Beyin_Annesi27 symozdag orada birisi ile konuştuğumuzda ben sabah 9 ile 12 arası arayıp istediğiniz zaman ve saate randevu alabiliyorsunuz dedi. Ben hastahaneyi arıyorum ama olmuyor öğleden sonra tahlil felan isteyince çıkana kadar doktor Bey’e geç kalınıyor onun için sabah gitmek daha iyi diye sordum ama daha öğrenemedim
Aras_Beyin_Annesi27 symozdag haberiniz olsun randevunuz saat kaçtaysa o saate göre gitmeyin saat 1 de sekreterler geliyor oradan sıraya girmeniz gerekiyor ona göre çağırıyorlar
symozdag Aras_Beyin_Annesi27 tamam teşekkür ederim 1 saat erken geldim sıra aldım bekliyorum şimdi ☺️
Aras_Beyin_Annesi27 symozdag ben de bilmediğim için randevu saatimde gitmiştim. Önemli olan randevu saati değilmiş sekreterin orada girdiğimiz sıraymış😇
Aras_Beyin_Annesi27 yldzkbra46 öyle mi anladım o zaman çok teşekkür ederim Abdullah Bey’i beklediğim sırada bir bayanla konuştuk o da Abdullah Bey’e gelmişti arayarak randevu aldığını söyledi ben de merak ettim tekrardan teşekkür ederim 🙏🙂
mrv_elvn_ Tıp fakültesine alev Özer’e giden var mı kızlar bir yakınım bebek tedavisi için gidecekte gidip tecrübe edinen varsa bana da cvp verebilir mi🤲😌