Birmelekbinsukurabbime 22 haftalık hamileyim dünden beri bebek haraketleri azaldı sizce normal mi bugün de sadece 1 kere duydum
Haticezk Birmelekbinsukurabbime bende 21 haftalık gebeyim canım 3 gün öncesine kadar kıpır kıpırdı maşallah şuan çok az hissediyorum genelde arka tarafa vurduğunu hissediyorum sanırım pozisyon değiştirdikleri için hissedemiyoruz bugün ayrıntılı ultrason randevum var bakalım doktora da soracağım bu durumu içini ferah tut sende buraya yazarım doktorun söylediklerini 🥰
Eylulkelebegi Belli bir haftaya kadar düzensiz olması normal diyorlar 18-19 saat uyudukları olurmuş 😌
Birmelekbinsukurabbime Eylulkelebegi biraz tedirgin oldum açıkçası gün içinde hep hissederdim oturduğum zaman ama dünden beri nadir hissediyorum ilk gebeligim bu da beni tedirgin yaptı biraz
EU__1718 Birmelekbinsukurabbime bende cumartesi doktora gittiğimde sordum gayet normal 26-27’den sonra düzene binmeye başlıyor zaten dedi.sürekli elim karnımda hareket edecek mi diye bekliyordum.Allahtan az da olsa hissediyorum 22+2 olduk bizde bazen hiç durmuyor bazen ses seda yok 😊
Birmelekbinsukurabbime Haticezk ayy çok teşekkür ederim benimde cuma günüydü randevum bu hafta perşembe var 6 Şubat pazartesi de detaylı var benimde
Haticezk Birmelekbinsukurabbime canımcım doktor gayet normal olduğunu söyledi pozisyonu sırtı karnıma dönüktü doktor ultrasonu biraz bastırınca önünü döndü şuan hissediyorum hareketlerini mesela doktor bir problem yok bu haftalarda bu şekilde olabilir küçük olduğu için uygun pozisyonda değilse hissedemezsin dedi
Haticezk Haticezk he birde plasenta anterior dedi yani plasentası ön taraftaymış o nedenle hareketlerini hissedemeyebilirsin plasenta ara sıra yer değiştirir bir sıkıntı yok dedi sende de öyle bir durum olabilir rahat ol 🦋