Mervee96 Mgdk doktor bana vereyim falan demedi progestan sevindim sizin adınıza inşallah hepimiz güzel haberler alıriz 🙏
Eda_11 Cnsu11 bende 5+2 de gitmiştim ama gozukmemisti. Benim BT 666 idi ozaman. 6+2 de gittim gözüktü. Geç döllenme olduğundan gozukmemis doktor öyle söylemişti.
Hatice_k Cnsu11 daha erken bence biraz daha bekleyin 🙏 bide ultrasona idrarınız sıkışık şekilde gitmeye çalışın
Mervee96 Minikkoalam11 bende bugün gittim 6+2deyiz kese var ama haftasına göre kese küçük dedi geç döllenme yada boş gebelik dedi doktor haftaya tekrar gelin dedi ama dünden beri leke geliyor kanama az da olsa korkuyorum 😔
Hatice_k Aynurkrm benim doktorum 6+5te kalp atışını duyduk çok erken oldu beklemiyordum falan demişti. Bence başka doktora gidin
Nazkayraduru 4000 beta ile tam oluşmamıştı dış gebelikten şüphelendi 3 gündür öldüm öldüm dirildim bugün gördük son adet tarihime göre 6 haftalık ama geç döllenme olmuş 5 haftalık bugün de değerlerim düşük çıktı haftaya tekrar gideceğim düşün riskin var dedi
Mervee96 Nazkayraduru benimde son adet tarihim 17 Aralık 6+2 bugün gittik kese küçük haftana göre dedi 5 haftalık gözüküyormus kese, geç döllenme yada boş gebelik dedi sabahtan beri çok moralim bozuk dünden beri de az da olsa kanama var
Leylaberk Benim 3 binlerdeydi kese görülmedi karından sonra alttan baktı yeni oluşmuş zor gördüm dedi 10 gün sonra gel kalbip atışına bakalım dedi korkmayın beta değeriniz küçük ondan görmemiş
Nnuuurr @Aynurkrm bence de başka bir doktora görünün mutlaka. Bende de embriyoyu görememişti ilk doktorum kendisini dinlesem stresten kaybetmiştim bebeğimi.
Aynurkrm Nnuuurr kafamdan çıkmıyor vallahi yolk düzensiz ben sağlıklı görmüyorum filan die baya net kötü konustu doçent diye güvenerek gttm