180720 36+3 haftalık hamileyim deli gib öksürüyorum zaten geceleri uyku yoktu şimdi hiç uyuyamıyorum şunu yaptım öksürüğüm kesildi diyen biri varsa lütfen yardımcı olabilir mi delirmek üzereyim artık öksürmekten karnım acıyor oturup ağlamak istiyorum 😭😭😭
story 180720 benim de öksürüğüm çok kötüydü hatta birkaç sefer kusturdu öyle diyim. Ben doktora gittim influenza teşhisi konuldu ilaç kullandım anca öyle yumuşadı geçmek üzere. Onun dışında pekmez ve tereyağını eritip içmek biraz yumuşattı ama ilaçsız geçmedi. Doktora gidin bence inşallah en kısa zamanda geçer.
Mucizem-1 180720 Ben de çok çektim canım benim ilk ayımda oldu o yüzden ilaç da kullanamadım ve tedirgin oldum bebek için ve ciğerlerimden geldiğini hissederek öksürüyordum hep derin bi öksürüktü pekmez limon zeytinyağı karıştırıp sabah akşam bir yemek kaşığı iç ve yine ben de burda öğrenmiştim elma kaynatıp suyunu iç demişlerdi onu da denedim çok şükür geçti umarım atlatırsın bir an önce :)
asli-95 180720 ben tüm hamileliğim boyunca öksürdüm kasılmalarım erken başladı bu yüzden hatta. Mide yanmam başlayınca gaviskon kullandım o öksürüğümü de kesti :) muhtemelen boğazın tahriş oluyodur senin de
mylittlebabym 32 haftalık hamileyim 1 aydır çekiyorum. Asla geçmek bilmiyor bende artık sabrımın son noktasındayım. Öksürmekten karnım kasılıyor, boğazım kıpkırmızı tahriş oldu tutkunamıyorum bile… Kozalak şurubu deneyeceğim şimdide inşallah iyi gelir..
180720 mylittlebabym bir fiil bir haftadır gece yatmadan önce sabah kalktığımda içiyorum yok yani oda olmadı umarım sizde işe yarar 🙏🏼
180720 asli-95 hayır ama ben gebeliğimin başından beri mide rahatsızlığımdan dolayı koruyucu kullanıyorum
Kusbusra kızlar ben de oldu öksürük ve geçmek bilmedi dahiliyeye gittim influenza testi yaptılar pozitif çıktı doktorum doğan bir öksürük şurubu verdi üç güne öksürüğümde baya azalmalar oldu 5.günde de kesildi ben de bitkisel çok şey denedim ama tek bu şurup iyi geldi bana https://www.trendyol.com/korax/bitkisel-oksuruk-surubu-100-ml-p-32728500
180720 story influenza için başka belirtileriniz var mıydı çünkü ben grip gibi değilim sadece ciğerlerimden gelem dolu öksürük var
Astperi Kızlar kendiliğinden geçmiyor bir aydır Diskus kullanıyorum ve aqumentin kullandım aşırı öksürüyordum bekledikçe daha köyü oldu o yüzden kullandım
180720 Mucizem-1 elmayı öyle düz şekilde kaynatıyoruz değil mi başka bişey koymadan içine 🙄 çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için 🙏🏼
story 180720 ben bildiğiniz griptim nefes alamıyordum, gözümü açamıyordum halsizlikten. Sizin böyle belirtileriniz olmaması çok iyi ama öksürüğü de doktor görürse sizin de içiniz rahatlar en azından
Mucizem-1 180720 Rica ederim evet elmayı dilimleyip kaynatıp suyunu içiyorsun yine de için rahat etsin internetten araştırma yap ben de yapıp öyle içmiştim her yerde elma kaynatıp suyu içilebilir diye yazıyor :)
yaman2802 Bende 5 gündür çok fena öksürüyorum ciğerlerime inmiş ne denediysem atlatamadım doktor antibiyotik verdi içmek hiç istemiyorum cefaks 500mg aranızda kullanan oldu mu hiç
180720 story ilçede yaşıyorum kendi doktorum merkezde cuma günüsü muayenesine gideceğim o yüzden şimdi alternatif bi çözüm bulabilirsem en azından beni cumaya kadar idare etse yeter