Kelebekk-0307 Kubrabsyg45 hayir bende de son haftalarda olmuştu bebek baskısından dolayı doğumdan bir hafta önce özellikle kötüydü krem ve fitil kullandm ama aman aman geçmedi dogumum normal oldu doğumdan sonra birkaç gün ağrı yaptı biraz daha şişti ama 10 gün sonra filan kendiliğinden geçti
Medo Bende 37. Haftadayım yaşıyorum şu an bugün doktora gideceğim inşallah ilaç verir iyi gelir suda doğum düşünüyoruz nasıl olacak hiç bilmiyorum
Kubrabsyg45 Sena00 2 3 tane meme çıkmış diyebilirim. Kontrolüme daha var merak ediyorum acaba nasıl olur diye
Sena00 Kubrabsyg45 benim doğumdan önce meme yoktu içerden çatlak vardı afedersin sürekli kanıyor kaşınıyor du doğumdan sonra meme çıktı çok zorlandım bide kabızlık çok kötüydü şimdi hamileyim gene üst üste kabızlık yaşadım ikinci meme çıktı şuan şişmiş durumda çok kötü
Esrass21 Kizlar benimde makat bolgemde boyle bi sislik gibi bisi cikmis ben onu sivilce zannetmistim fakat boyle cok farkli biseymis ilk defa yasiyorum 38 haftalik hamileyim acaba dediginiz sey bendedemi var
Kubrabsyg45 Esrass21 yüksek ihtimal ama sivilce kadar küçük olmuyor tabiki. Daha büyük taharet alırken illa fark ediliyor bayağı net şekilde