Kalp atışı için genelde 7. Hafta beklenir ben ilk gebeliğimde 5. Haftada lekelenmem başladı ve devam etti 6. Haftada kalp atışını duyduk 8. Haftada kalp atışı duyulmadı yani kalbi durmuş ve kürtaj oldum şu an 2. Gebeliğim bugün 5+2 olduk ama korkularım var aynı durumları yaşamaktan zaten bebek genetik olarak bozuk bir yapıya sahipse vücut gebeliği sonlandırır bizimde sağlıklı olsaydı kalp atışı durmazdı demişti doktor