EymeninAnnesi__ tazeanne_ bence kilosu gayet iyi stres yapacak birşey yok canım banada doktorum sen bu gidişle 4 4,5 dogurursun dedi 10 gün önden gidiyordu 3410 gram doğurdum sağlıklı bir oglum var şimdi 6 aylık 8 kilo 🥰 bunların pek önemi yok cocuk bu alırda verirde
Mnynck tazeanne_ şimdi kontrolden çıktım 32+4 1730 gr dedi 😕 haftaya tekrar gel dedi hatta baya az çıktı nolcak bilmiyorum 😕
tazeanne_ Mnynck üzülme canım ben düşündüğüm her dakika kendi kendime ağlıyorum inan ama elden bişey gelmiyor benim üzüldüğüm konu yine bir sürü çene duyacağım maalesef yoksa her türlü büyüyor çocuk. Doktor bana doğuma kadar 2.500 ü Biraz geçer falan dedi ama bakalım
Mommy61 Benim de bebeğim minyon yapılı, doktor bana da zayıf bi gebesin senden 3.5 , 4 kilo çocuk bekleyemeyiz dedi. Üzülecek bi şey yok 2,5 üstü doğsa bana yeter bebek bu yeterki sağlığı olsun doğunca bol bol emzirir telafi edersin
EsraAC tazeanne_ canım benim bebeğimde zayıf insanlar maalesef ki boş konuşmayı seviyor önemli olan sağlıklı olmaları değil mi 33. Haftada benimkide 1930 gramda haftasına göre kilosu biraz düşük ama takmama karar verdim önemli olan sağlıklı bi şeklde doğmasın biz yetişkinler bile kilo alıp veriyoruz çokta önemli bişey değil
tazeanne_ EsraAC ah işte çevre olmasa bizler aslında neyin ne olduğunu önemli olanın sağlık olduğunu biliyoruz ama işte ağzı olan konusuyor maalesef canım. Canı içinde olsun yeter derler aynen öle kilolu bebek sağlıklı bebek DİE bişey yok ama işte anlamıyolar