teachermom8 İlk dört ay tatlıdan aşırı uzaklaştım, ekşi yedim sonradan Arap atı gibi açılıp kendimi tatlıya vermek üzereyken gebelik şekeri yaşadım 🤣
Sevl Sürekli tatlı isteği vardı karnım sivriydi bebek sağa yerleşmişti yüzüm güzelleşti mide bulantısı yaşamadım
Sennuraslmelek Sevl benımde tatlı istedım war sureklı bebek sağda ama doktor kıza benziyor gibi tam göstermiyo dedi
elayaz_ yesmkaya-3 hamileliliğin başından en sonuna kadar hep ekşi yemiştim ilk 3 ay zulüm gibiydi ama inanılmaz bulantım olmuştu sonrada gece kalkıp turşu Bidonunu kafama dikip suyunu içiyordum okadar canım istiyordu tatlıdan inanılmaz tiksinmiştim hiç yemedim ama kızla erkekle alakası varmı bilmiyorum tabi
km16 Hic bir belirtim olmadı çok normal geçti hamileliğim çok şükür bebek hareketlerini hissedene kadar hamile oldugumu unutuyordum :)
higirl yesmkaya-3 sadece karın şeklim erkek bebek kriterlerine uyuyor ☺️ onun dışındaki herşey ama herşey kız bebek belirtisiydi turşu suyu içtiğim günleri biliyorum tatlıyı 4 aydır ağzıma sürmüyorum karamı çok severim mesela yiyemiyorum. Karın şekliniz öne toplu ve sivriyse erkek olduğuna inanıyorum onun dışındaki herşey hurafe ☺️
Canan-Uraz yesmkaya-3 ikinciye hamileyim ilki de erkek. İki hamileliğim de birbirinden o kadar farklıydı ki. Bizde çok farklı bu kız olacak herhalde dedik. Doktor erkek dedi. O kadar inanmadık ki bariz Bi şekilde pipiyi gördüğümüz halde hemde. Her hamilelik birbirinden farklı cinsiyetle pek ilgisi yok bence
2023bebegim yesmkaya-3 tatli yeme isteği halsizlik kızlara göre daha az mide bulantısı ve istifra sürekli uyku hali
Esma1997elekberli Benimki hayla küçük iki kızım var bunun oğlan olmasını çox istiyorum inşAllah olur🤲
Betul_1 @“Kbrrkbrr”#ben cinsiyet bilmiyorum ama sizin gibi çikolata falan yiyemiyorum ağzıma aldım yutamadım bakalım ne olacak 🥰
Fatma_ecrin12 Ye tatlıyı doğur hakkıyı ye ekşiyi doğur ayşeyi lafını yerine getirip oğlan annesi olan ben 😂
muallimehanimmom5 yesmkaya-3 ikinci erkek bebek hamileliğim belirti olarak hep aynı şeyler yaşadım kusma bulantı fena ilk 16 hafta pertdim sonrası mide yanması hala geçmiyor doğuma yakın ama bende toplumun dik yusyuvarlak göbek tabiri tuttu asla kalçam bacağım büyümedi arkadan baksan hamile demezsin ama önden basket topunu yutmuş gibiyim
Butterflyank Ekşi, acı ve tuzlu istedi canım tatlı istemedi 😁 hep kasiklarim da hissettim batma oluyordu 🐣💙 bulantım da olmadı çok şükür 🙏
Smootie Haftaya kadar kustum hicbirsey yiyemedim tatlı aşermelerim 20. Haftadan sonra basladı genelde çikolatalı seyler. Karnın sag kısmında agrı Ciltte vücutta aşırı kuruma İdrar renginde koyulasma Saçın hızlı uzaması Sivri karın Bulantının hamileligini anlamadan baslamıs olması (benim 4. Haftada basladı) Bunlar erkek belirtileri ve bende hepsi vardı.
Mincik Hiç midem bulanmadı. 3. ve 4. aylarda geçmeyen şiddetli baş ağrısı yaşadım. Düzenli olarak börek aşeriyorum başka bir şey aşermedim😂 Şuan 30+3üz kaburgalarım kırılacak gibi ağrıyor uyuyamıyorum. Bir de maşallah çok hareketli.
Esraaybars yesmkaya-3 ilk bebegınde aşırı mide bulantım vardı erkek 2.Hamileliğim de suan hiç mide bulantım olmadı hiç tiksinmedim kız diye düşünüyorduk ama erkek bebişimiz olacak.
Momy_eyyuptalha yesmkaya-3 hiç kusmadim ten rengim çok güzel olmuştu aşırı ekşi ve turşu gibi şeyler seviyordum 😂🤭