berceste5155 yesmkaya-3 böyle şeylere inanmam aslında ama sürekli uyudum ekşi yedim yüzüm çirkinleşti saçlarım gürleşti ve güzelleşti hiç kusmam olmadı
gamzosgamzos yesmkaya-3 iki kızım var ikisininde belirtileri çok farklıydı ilk kızımda sadece 3 4 hafta tiksinti oldu ikincide bulantidan öldüm dirildim ilk 5 ay sadece peynir ekmek yiyebildim büyük kızıma yemek bile yedirirken ogure ogure yediriyordum ☺️
M2k2_i-2 Ayaklarım sürekli üşüdü önce tatlı sonra ekşi istedi canım saçlarım çok erken uzamaya başladı çok aşırı kusma yaşıyorum 17+1 olduk hala kusuyorum çok yorgunum agresif biri oldum
Minau M2k2_i-2 sizinle aynı belirtileri yaşıyoruz hatta 17. Haftayım tek fark erkek bebek bekliyor oluşumuz
Emine_pektas01 M2k2_i-2 canım bende 17+2 haftalık hamileyim henüz bırsey hıssetmıyorum sen bebeğini hissettin mi doktor 20 haftaya kadar hissetmezsin dedı
ESntrk M2k2_i-2 ayy ayaklarım donuyor güya erkek bebek belirtisiymiş gerçekten erkek mi acaba diye düşünüyordum
Sisilla Sevvl kaçıncı haftada cinstet öğrendiniz ben ikizlerimi hala öğrenemedim her gitmeme cinsiyet değişiyor 😅
Gulussss Biz 29+5′iz kusmalarım 7.haftamda başladı hala devam ediyor.. Bol bol ekşi aşeriyorum, uyuyorum ve yorgun hissediyorum. Yüzüm güzelleşti saçlarım dökülmeye başladı
turnaolmez Haftadayım sadece ilk aylarda zorluk çektim sonra sorun yaşamadım çok şükür sürekli tatlı yiyorum eşkiyle hiç aram kalmadı herkesin ki farklı 😘
Eylulkelebegi Yüzüm çirkinleşti, lekeler oldu, hep uyudum çok ekşi yemedim hep tatlı canım çekti, kalçadan kilo aldım ve karnım yayvan sivri değil 😁
Arvenprenses-1 yesmkaya-3 8. Haftaya kadar bise hissetmedm. Ondan sonra bulantilarim basladi. Cok kusmam olmadi. Yolculuk yapinca kötü oluyordum sadece. Suan 18 haftaligim hala bulantilarla cebellesiyorum. Bazen iyiyim bazen kötüyüm iste.insallah bir aya kadar gecer diolar. Umarim gecer. Belirtilere gore cinsiyet alakasi yok cnm. Erkek cocuga hamile arkadasm habire kusuyordu sabahlari aksamlari. Ben oyle degildm
busragundogan3437 yesmkaya-3 ben oyle şeyler inanmıyorum bütün belirtilerim erkek bebem gibiydi karnim sivri yüzüm güzelleşti hic biyerim sişmedi kanamay la doğdu
Nurten2610 yesmkaya-3 hiç öyle şeylere aldırma benim karnım sivri halende erkek mi diorlar doğurmak üzereyim birde kusmadim hiç sadece bir iki hafta midem bulandı saçlarım uzadı parladı cildim güzelleşti ekşi ve tuzlu canım çok istedi herkeste farklı yani herkes inanmıyor halen kız olduğuna ama çok şükür kız 37+4deyiz 😁
Summerwine yesmkaya-3 hiç kusma mide bulantısı yaşamadım ama ilk 3 aydan sonra aşırı derece de ekşi yemeye başladım ki normalde çok tatlı seven bir insanım şimdi 8.aydayim tatliyi yine çok yiyorum😁
EsraAC 34.haftadayım bulantım olmadı rahat bi hamilelik geçirdim yüzüm sivilcelendi vücudum ödemleniyor mide yanmam çok fazla ilk aylar tatlı yiyemiyordum şimdi canım tatlı çok istiyor 😬
Simay13 İlk kızımda bulantım aşırı çoktu. Tatlıya çok düştüm. Cebimde şekerle gezerdim. Yemeklere bile şeker atasim gelirdi. İkinciye gebeyim ve yine kız. Bunda ellerim ayaklarim buz kesti hiç ısınmadi. Bulantim sıfır. Tatlıdan tiksindim göresim yok. Ekşi tuzlu acıya düştüm. Cinsiyet aynı ama farklı iki hamilelik😁
ESntrk Simay13 ay inanın ikinci hamileliğim daha başındayım elim ayağım buz oluyor özellikle ayağım bende acaba erkek mi diye düşünürken mesajınızı gördüm:)
_almirasmom yesmkaya-3 hıc bulantım olmadı 0 kusma hep uyumak ıstegım dışında bısey yoktu 33. Haftaya kadar hamile oldugumu attı tekmeler sayesınde anlıyordum😂
Dmttthemum İlk 14 hafta aşırı iştahsızlık et kokusuna tahammül edememek mide bulantısı ve yanması sonrası çok rahat geçti ve hep tatlı yedim kolay bir hamilelik oldu 15 haftadan sonra