Slaedz Kızlar bebeklerim normalde çok hareketliler ama 3 gündür böyle kayar gibi hareket ediyorlar eskiden çok sık tekme atarlardı ben ayaktayken bile ama endişelendim çikolata yedim karnımı doyurdum şimdi sola yattım çok hafif pıtlatıp kaçtılar 🥺❤️
Mhtpflz Slaedz benim tek ama öyle bazı günleer baya hareketli bazı günler hiçç yok yani sanırım derin uykuya geçiyorlar🥰
mrv_elvn_ Slaedz bende Kayar gibi hissediyorum artık 28+4deyiz endişelenme tekme de atarlar içerde ne yapıyorlar Allah bilir 😅😅😅 büyüdükçe haraket etme yerleri de daralıyor haliyle 😌
Dygky22 Slaedz o haftalarda Ben de de olmuştu bi durgunlaşmıştılar endişelenmiştim. Şimdi kuduruyorlar.