Massey serum sıkıyorum sonra aspiratörle burnunu cekiyorum o şeyden beceremiyorum ben komple burun yıkama işlemini denemedim daha hiç ama korkuyorum cesaretim yok cok tikali olursa hastaneye götürüyorum onlar yapıyor ama aspiratör iş görüyor açılıyor iyice