Dilaramurat Kizlar dun geceden beri bebegim cok az hareket ediyor normalde sabah cok hareketli olurdu ama simdi tık yok normal mi 37+5 im
edaa1402 @Dilaramurat bence yeri daraldı için normaldir canım doktorum hareketleri sıfırlanırsa sıkıntı vardır dedi bi çikolata falan yiyebilirsin benim de öyle olmuştu korkutum ama şimdi iyi maşallah 35 haftalık hamileyim bende 😇