Rumukcum Uygulama 13 gün kaldı diyorr çok heyecanlıyım sabırla bekliyorum hareketleri hala eskisi gibi çok ve sert bebişimin hiç bir belirtimde yok squat vs yapıyorum hareketliyim ama o ne zaman isterse o zaman gelecek sanırım sizde durumlar nedir?
mommytobe_ Rumukcum bizim de son 10 ama ne gelen vaaaar ne giden😅 saglikli zamanda kolay bi sekilde dogsunlar da napalim 40 haftayi gecmeye bile raziyim🙏🏻🥹 kaburga ve gecmeyen pelvik agrilarindan gunlerim nasil geciyo farkina bile varmiyorum. Temizlige baslamam gerek ama erteliyorum da offf🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Rumukcum mommytobe_ çok ayakta durunca bacaklardaki o ağrı korkunç ya :( temizlik için yardımcı vardır inşaallah çok zor çünküüü
Mrve72 Ben de 38+0 ve tam yazdığınız gibiyim bebeğin hareketleri aynen devam ve hiçbir belirti yok nereye kadar böyle gider bilmiyorum sabirsizlanmaya başladım ve ilk defa gerçek anlamda heyecan ve korku hissediyorum 😂
Rumukcum Mrve72 bende çok heyecanlıyımm korkuları uzaklaştırdım tamamen zaten ev çok kalabalık şuan kız kardeşlerim annem felan her yer insan düşünmeye vaktim kalmıyor😁😁
mommytobe_ Rumukcum yok kiz ne yardimcisiii nerdeee 🥲 yurtdisinda yasiyorum guya temizlik sirketleri var ama temizlikten bihaberler. Kendi basima yapmaya calisiyorum iste🤷🏻♀️🤦🏻♀️
Mrve72 Rumukcum bizde tam tersi hickimse yok habire eşime doğumla ilgili şeyler söylüyorum düşünmeden duramıyorum 😂