EmineDefneGokce Meryem_K 38+5 son 9 (ama galiba son 4 sezaryen olabilirim makat geliş🥹🥹) Gece uyku yok zaten 😂 adet sancısı gibi ağrılar çok sık giriyor bu hafta . Sırt ağrım fena
elvinimmm Meryem_K 26+6 olduk bizde kızımla arada mide yanmam ve bacak krampi oluyo ilac yazdi doktor suanlik guzel gidiyo onun dışında bi sıkıntı yok
Eldgrn Meryem_K 36+5 olduk çatı kemiği ağrısı karın içinde bebekten kaynaklı ağrılar omurga ağrısı normal doğum gözüküyor Çarşamba doğum planı yapacağız doktorumla onu bekliyoruz
BskSrc Meryem_K 36+3.. şikayetim psikolojik 😂 normalden de sezeryandan da çok korkuyorum. Dogumdan sonraki surecten daha çok korkuyorum. Anksiyetem tuttu 🤢😬
Humzee16 EmineDefneGokce pozisyonu sürekli makat duruşlu muydu acaba? Bende her doktora gittiğimde makat pozisyonunda oluyor.
Elifffyusa EmineDefneGokce 39+2 oldum biraz önce bende aynı durumdayım canım Perşembe sezaryim var insllah 🙈ağrın llur erken alırım o kadr beklemezsin dedi doktorum ama islarla Perşembe istiyorum bakalım nasip artık ağrım benimde oluyo iki defa gittin nst de çıkmadı serum takinip geldim insllah Perşembeyi bulucaz🙈
zeynepmom34 elvinimmm benimde 26+5 bizdede mide yanması koltuğa oturdumu kalkamama uyuşma 🤗🤗 onun dışımda bi şikayet yok
Meryem_K Eldgrn karın içi agrıları çok kötü sanki yırtıyorlar karnımı içerden 🥲 sağlıkla kavuş inşallah cnm bebişine ❤️🌸
Tubatgn Meryem_K 36+5 Uykular haram, tuvalet ile bir dost edası takılıp gidiyoruz. Pek bi gelen giden yok sancı pek çıkmıyor sanırım 40’ı geçicez gibi 😵💫
atlasinannesi_ bademli_puding aynı dert bende de var yarım saatte bir tuvalete giderken artık 20 dk ya kadar düştü gece daha çok oluyor gece olmasını istemiyorum 😁
cannkmrc Meryem_K kaç haftalıksın benimde bacak kramplarım başladı ve kuyruk sokumu ağrısı pelvik kemiklerimde sol tarafta sürekli ağrı günlük yürüyünce geçiyor bu aralar ama yere hiç bir şekilde oturamıyorum
Mrveem Meryem_K ay canım sende de mi var ben bugün öğrendim yani gebelik ama kaç gündür hep benimde karın ağrım var sürekli doktora göründün mü ne dedi bunun için korktum bende
BskSrc Meryem_K evet canım ilk gebeliğim 🤭 yeni doğum yapmış anneleri ve bebek gelişimlerini (atak haftaları, gaz problemleri, uyku problemleri) gördükçe içimden bir şeyler akip gidiyor 😂
Beyza038 Meryem_K 31+2 deyiz mide yanması,bacak krampları,ve aşırı bel ağrısı var. Önümüzde 2 ay daha var bakalım napcaz😀
Meryem_K Hayat-07 çok kötü oluyor evet 5 ay boyunca çektim prilam falan hikaye fayda etmemişti bana serumla besleniyordum canları sağolsun sağlıkla gelsinler cnm 🌸