ardengunes canım çok teşekkür ederim kimisi hiç korunmadan kalmış ,insan da korkuyor öyle,benim şu an agrım var endişe ediyorum kasık batması sizde de oldu mu acaba ,inşallah ben de iki adetten sonra düşünüyorum .,ben biraz zor hamşle kalıyorum umarım olur :(