Betana tekrar bakar muhtemelen bi sorun varsa o düşmeye başlamıştır benim kese etrafinda kanama vardı sonra kesenin şekli bozulmuş dedi ilk gittiğimde 800lerde olan beta 4 hafta sonra 10000 falan olmasi gerekirken 1200 çıktı o akşam düşük yaptım ertesi gün tekrar bakildi şak diye 400e düşmüş bebeğim gidince