PapatyaAnne_ Bugün adetimin 1. Günü ama şüpheleniyorum henüz olmadım adet. Gebelik testi yapsam çıkar mı acaba?
bademli_puding PapatyaAnne_ ben adetime 7 gün kala öğrenmiştim bi erken gebelik testiyle dene istersen
Zeynepozcan PapatyaAnne_ kaset test biraz daha geçtiğinde çıkıyor ben iki gebeliğimde de adet günümde erken gebelik testi kullandım kıpkırmızı çıktı
2_evlatyolda PapatyaAnne_ yap ne kaybetceksin ki ben test alırken 4 5 tane alıyordum 🤭1 gün geçince yaptım hep sonuc aldım
2_evlatyolda PapatyaAnne_ benim evimin yanında eczane ve saglık ocagı var cok sanslıyım ama alırken hep enaz 2 alırım asırı meraklıyım yapar dururdum test
bademli_puding PapatyaAnne_ ben zaten erken gebelik testi yapmıştım çıkmıştı sonra inanmayıp hemen koşa koşa kaset test alıp yapmıştım ikisinde de kıpkırmızı çift çizgi gördüm inşallah sende görürsün canım
Samye18 Ay benimde 1 günüm kaldı ya bugün yapacaktım sabah gidip alacaktım sonra dedim kalsın bir kaç kere yaptım ama erken yaptım negatif çıktı korktum sonra yapmadım