Kizlr merhaba ben 4 gün önce çatlatma iğnesi oldum beraberlikte soldaydi bende büyüyen yumurta zaten orda bı sancı baskı hissettim bikac kes sizdede böyle bişi oldu mu ilk gün ağrım oldu iğneden sonra şuanda hicbirsey yok ve gebelik testi yaptım:) yapmamam lazimdi ama aşırı koyu ikinci çizgi çıktı bu kdr koyu olması normal mi ve ovulasyon testimde hala pik şekilde :)) bende süreç böyle sizlerde neler oldu canım bebiş isteyen kizceler🙃