Karen9 Merhaba 23+1 deyiz doktor bebeğin gelişiminin önde gittiğini böyle giderse 4-4.5 kilonun üzerinde doğabileceğini söyledi. Şeker yüklemesi sonucunda herşey normal çıktı. Böyle bi durumla karşılaşan var mı? Önerileriniz neler?
2022bebeki Karen9 Önerim karbonhidrat azaltmanız, şekerden uzak durmak ve protein ağırlıklı beslenmek 🥲
Karen9 2022bebeki dr da böyle söyledi et yoğurt yumurta başka bir şey tüketme dedi meyveyi kes dedi gümde bir elmadan başka bir şey yeme dedi bir de bol su tabi ki 🌸
Pank Karen9 benimde ayni sekilde 25. Haftada 1050 gr 34 cm di sekerden supelendik bisey cikmadi genetik olarak buyuk bi bebek dedi. Yaklasik 2 hafta ondeydi. Haftaya tekrar gidecegim bakalim ne durumda
Pank [silindi] suan 28. Haftadayim haftaya gidecegim doktora bilmiyorum tam kilosunu meyve ve kuruyemisi cok fazla tuketiyordum sanirim onlar baya etkiledi
Karen9 Pank ben de karbonhidrat değilde meyve çok fazlaydı hayatımda, zaten başlı başlına karbonhidrat olan meyve dedi günde bir elmadan fazlasını yeme dedi dr😌
selinsmother Karen9 benimde 23+1 de 760 çıktı 24+1 de tekrar gittim 924 olmuştu ama ilerde haftasıyla denk olur dedi 🙏🏻 Bence akışına bırakın son haftalarda belli olur
Pank Karen9 ben sezeryandan degilde iri bebeklerde erken dogum olabiliyormus 37 den once dogar diye korkuyorum