Kızlar merhaba Bn daha önce 1 kimyasal gebelik 2 kez de bebeğin kalbi durduğu için kürtaj oldum en son Eylül ayında kürtaj oldum genetik test falan hepsini bu sürede yaptırdım hepsi temiz çıktı doktorum gebelik olunca kese görğnünce kan sulandırıcı başlıcaz dedi adetim 1 gün geçikince test yaptım pozitif sabahta sağlık ocağında kan verdim sizce doktora ne zaman gitmeliyim