Edanurbstgrl Merhaba zeynep kamile giden var mı doğum için hangi doktoru öneriyorsunuz ben sultan hanım için randevu aldım
zeynozey Edanurbstgrl bende bugün Sultan hanım için randevu aldımm:) İlk defa gideceğim. Geçen sene ilk doğumumu orda yaptım perinatoloji takipliydim sezeryan doğum yaptım. Doğum sürecinden ve sonrasından ben memnun kaldım. İkinci bebiş içinde oraya gitmeye başlıycam 10+2 bugün:) sizin randevunuz ne zamana?
Betulll1996 zeynozey canım merhaba bende Zeynep kamil perınatolojiye gidiyorum ilk gebeliğimde 25 haftalık erken doğum oldu bebeğimi kaybettiğim bunun için bu gebeliğimden riskli gebelik takip ediyor suan 22 haftalığız bu zamana kadar Zeynep kamil Oya demirciye gidiyorum bilgin varmı peritonıloglar doğuma giriyormu birde nasıl davranıyorlar doğumda süreç nasıl geçti senin💐❤️
Edanurbstgrl zeynozey bende 1 Şubat için randevu aldım. Normalde özel hastaneye gidiyorum sezeryan dediler başka bir doktorun daha görüşünü almak istiyorum o yüzden zeynep kamile gitmek istedim
enguzlhayalm_13 zeynozey Doğuma eşiniz girebiliyomu ? Oda süsleme filan yaptırıyolarmı ? Refakatçi kabul ediyolarmı ? Devletlerde eşlere çocuğu gösterip direkt götürüyolarmış öylemi ?
zeynozey Betulll1996 bende oya hanım takipliydim. İkinci gebeliğinde hemen bana gel dedi ama daha gitmedim bugün hastahanedeyse konuşacağım. Malesef doğuma gelmiyorlar o an kim nöbetçi doktorsa doğumhanede o giriyor doğuma. Eralp hoca girmişti benim sezeryana çok şükür çok iyi bi doktor. Çok ilgiliydi. Ve işçiliği güzeldi:) Dikişlerimde hiç sorun yaşamadım. Tek duam tekrar sezeryana ona denk gelirim inşallah😂
zeynozey Betulll1996 oya hanım hakikaten şeker gibi bi bayan🥰 Yanındaki asistanları bilirsin şuan aynı kişiler mi bilmem ama bana denk gelenlerin hepsi ters cins insanlardı.. Oya doktor olmasa oraya devam etmezdim hakikaten.. Doğuma dediğim gibi başka doktor geldi. Sonrasında ki ilgi alakayıda sevdim. Çok bi beklentim yoktu zaten hastahaneden o yüzden en ufak ilgi bana iyi geldi galiba 😅 Hemşireler filan iyiydi yani şansıma kaldığım oda 2 kişilik ama genişti. Her oda o kadar geniş değil malesef.
Betulll1996 zeynozey yanındaki asistanlar da iyi öyle cins değiller 😃 ama yine bende tedirginim devlete bazen ilgi yok bağırıyorlar insan yerine dahi koymuyorlar ama Oya hanım gerçekten çok iyi ve çok ilgili bir doktor evim Sancaktepe olmasına rağmen 3 arabayla gidip geliyorum sırf iyi ve ilgili olduğu için ilerleyen zamanlarda nasıl yapıca. Hakkında hiç bir fikrim yok ama hayırlısı allahtan canım 💐🙏🏻
zeynozey Betulll1996 amin amin. Hangi günler randevun oluyor? Acaba bugün hastanede midir? Geçen haftalarda çarşamba günü uğramıştım yoktu oya doktor. Bende hep salı günleri giderdim doktora bazen cuma🥲
Betulll1996 Benim haftaya ayın 8 ne randevum var canım bazen eğitim için olmuyor eğitim görevlisi olduğu için ama bilmiyorum. Ama benim bütün randevularımda yerinde oluyor canım 💐
Edanurbstgrl Betulll1996 hastaneyi genel olarak kötülüyorlar ama inşallah memnun kalırım muayene sırasında erkek asistan oluyor mu acaba
Betulll1996 Edanurbstgrl evet canım erkek asistanlar var ben sunana kadar hastane ve çalışanlarından herhangi bir olumsuz durum yaşamadım çok memunum ama doğum da aynı kişilerin olmaması durumu biraz beni ürkütüyor
Edanurbstgrl zeynozey plasenta aşağıda diyorlar yani bebeğin eşiği rahim ağzında olduğu için normal olmaz diyor ben çok güvenemiyorum sezeryan yapmak için öyle diyor olabilir
Sirine34 Canım siirte özelde çalışan gizem ceren ekici hoca vardı kontrollerime hep onunla devam ediyorduk ataması olmuş tayini oraya çıktı gerçekten çok iyi ilgileniyor sormadan söylüyor keşke gitmeseydi çok üzülüyorum gittiği için kesinlikle tavsiye ederim
zeynozey enguzlhayalm_13 hepsine kocaman tabiki hayır:) Doğum sonrası odaya geldi eşim beni görmeye. Sonra 5-10 dk durup çıktı. Ertesi gün görüş saatindw geldi. 12-2 arası 😅