246123 senden de canım inşallah🥰 ilk doktorum farklıydı onda normal doğum istiyodum 40. Haftayı bekledik 36 da kesti ama sezaryen oldum. İkinci de zorunlu sezaryen olucak o yüzden 32 de kesti hatta 33 te kesti. Genelde doktorlar 32 gibi kesiyolar erken doğum olma ihtimaline karşın. Çünkü coraspin bi hafta etkisini sürdürüyor diye biliyorum hic dert etme yani