Derya5434 Merhabalar, hayırlı olsun sağ sakim kucağınıza alın inşallah 🤲🏻 Coraspirin bende kullanıyorum şuan bir nevi kan sulandırıcı , ben genetik test yaptırmstm pıhtılaşma olduğu için şuan hem coraspirin hem oksapar kullanıyorum. Doktorunuzun size neye göre verdiğini bilemem. Ama doğumla ilgisi asla yok. Yani bu ilaçları doğumdan bir süre önce bıraktırıyor doktorlar kanama çok olmasın. Değilse ister normal ister sezeryan olun bu ilaçlar etkilemez.