Kmelikem1 canım hayırlı haberler al inşallah, benimde bel ağrım var valla gitmedim sıkıldımmartık bebekler hareket ediyorsa kanamam veya su yoksa gitmemeye karar verdim. Stresi beni yordu belim ağrıyo bir şey mi var karnım sert bişey mi var psikolojim bozuldu koca gece rüyamda nstye girdim bende yine 😞😞 sürekli uyanıp nişan mı gelfi diye bakıyorum falan. Normal gebelerde de bu haftalarda çatı, bel sırt kasık ağrısı oluyor ama bizd normal mi orası meçhul işte 😞 ben kısalmadan dolayı yattığımda ciğer geliştirici oldum yarın yine olucam büyük ihtimalle 33+3olduk bugün artık doğursakta çok uzun süre kalmazlar küvezde bence