Hsee 39 haftalık olduk, az önce uzanırken birden befes kesilmesi karın sertleşmesi yasadım kalktım kızlar sizde de oluyor mu nasılsınız bu arda herkese günaydın hiç uyuyamadıım 😌
merve211 Hsee maşallah bitmiş sayılır canm senin benim 33+5 bu gün hem çok hızlı geçiyor hem geçmiyor gibi sağa sola yatmaktan bıktım kemiklerim ağrıyor artık nefes darlığı gece yatamama kaburga ağrıları ne sayayım ne saymiyayim 🤷 30 dan sonrası ağır olacak derlerdide bu kadar beklemezdim yinede bin şükür elhamdülillah halimize
patikoo Hsee 38+1 deyim ne oturmanin ne yatmanin mumkunati yok. Yuruyus yapiyorum belim kopuyor. En guzeli egzersiz sabah aksam egzersiz yapiyorum butun agrilarima iyi geliyo pilates topuyla zaman gecir baska turlu bitmiycek bu gunler🥲
Hsee merve211 bide bana sor bitti mi son zamanlar hiç geçmiyor canım . Allah kolaylık versin aynı seyleri bende yasıyorum halimize şükür
Eceecim Hatice668 ben de 32 deyim geceleri kabus gibi. Sağ dön sola dön yüz defa dönüyorum sabaha kadar 🙄 yoruldum artık bel ağrısından 😔😔