Bizimde mayısın son hastası yada haziran ilk hafta görünüyor doğum bakalım vaktinde gelsin de minik kızım 😍 ben daha hiç birsey almadım şubat e bebek indirimini bekliyorum sadece yataş juno aldık yazın hiç kısakollu giyer mi ki acaba ya hep uzun kollu mu bakmak lazım ıspartada yaşıyorum internette bakınca bebeğin uyumadı gereken ideal sıcaklık 20-22 diyor büyüklerde taze bebek kısa kollu giymez diyor