Merhaba kızlar . Henüz 25+1 de olsam, hazırlıklarımı ufak tefek yapayım ve ya kafamda oluşturayım istiyorum. Hastane odası organizasyonlar çok pahalı . Evde yapabileceğimiz bebek kurabiyeleri,süslemeler ile ilgili birbirimize yardımcı olalım 😇 Tavsiyelerinizi , önerilerinizi paylaşır mısınız ?🎀###