3 kayıp 2 aşılama denedik tutmadı sonra kendi haline bıraktık kan testi vereyim dedim adetime 3-4 gün vardı 2.53 çoktı doktora yazdım negatif dedi üzüldüm aradan 2-3 gün yine geçti hiç bir belirtim yoktu 2 gün gecikmem oldu onuda kesin kullandığım ilaçlardan dolayı gecikti dedim ama doktora gecikme yazsam ilaçlardan diyecek diye en iyisi son kez eczaneden gebelik testi aldım tek çizgi çıkacak diye bakmıyorum ama bşr yandan da göz ucuyla takip ediyorum bir baktım 2.çizgi çıktı hemen kan testi verdim şükürler olsun pozitif