Shdskr Şuan 28 haftalık hamileyim. Doktorum bebeğin eşinin doğum kanalının önüne yerleştiğini bu şekilde normal doğum olamayacağını söyledi. Daha önce bu durumu yaşayan var mı? :(
Ozoooo Shdskr sezeryan diyorlar genelde sende sezeryan olursun canım sağlıklı bir şekilde kucağına al da önemli olan o bendede aynı sorun ve 15 haftalık sadece