Kızlar hamileliğimin başında mide bulantılarım tiksinmelerim oluyordu ama elhamdulillah çok kusmuyordum. Bazısı her yediğini kusar veya her sabah kalktığında çıkarır ya ben öyle değildim nadirdi yani çıkarmalarım. 30.haftaya girdik 30+1’de sabah namazından sonra ve 31+2de yine sabah namazından sonra sarı su çıkarmaya başladım. Bu normal mi anlamadım