Tuna1428 Merhaba ben 8+5 gebeyim idrar yolunda enfeksiyon olduğunu düşünüyorum acile gideceğim ancak gittiğim hastane acilinde ultrason yok, bu sebepten doktora gidenlerde ultrasonda bebegi kontrol ediyorlar mı?
myangelson Tuna1428 hayır sadece idrar yolu için tahlil yapılıyor sonrasında ilaç yazılıyor kadın doğum doktoruma gittigim zaman ultrason ile bakıyordu genelde
Ozgee123 Tuna1428 enfeksiypn çıkınca ultrasondan kontrol etmezler kan idrar alıp bakıp ilacını verirler
CayGetireyimMi Tuna1428 ben rica ettim açıldığı Dr kadın doğum Dr una söyledi o da kabul etti baktı bana gece
Zynp-1 Tuna1428 enfeksiyon olduğunu düşünmenin sebebi idrarı yaparken yanma mı ultrasonda bu belli olmaz kan vereceksin + olarak idrar kültürü vereceksin sonucu da doktoruna gösterirsin eğer ki enfeksiyondan şüpheleniyorsan su tüketimini gözden geçir 3 litrenin aşağısına düşme