Merhaba ben 8 haftalık hamileyim. Ve ara sıra çarpıntılarım oluyor. Bu yaşıma kadar kaç doktora gittiysem hasta değilsin sadece kalbinin yapısı böyle dediler ekgde sinüs taşikardisi yazıyordu ama demekki onu hastalık olarak görmüyorlar.
Benim böyle bir durumum olduğu için mi çarpıntı yaşıyorum yoksa gebelikte benim gibi çarpıntı yaşayan oldu mu?