Selam arkadaşlar şuan 33. Haftadayım son 1 haftadan fazladır belkide parmak aralarımda ve ayaklarımın iç kısımları dehşet şekilde kaşınıyor yani ellerim cok nadir ama ayaklarımı parçalıcam sanki akşam saatleri olurdu artık gündüzleride oluyor kaşıdıkça artıyor ödemlerdendir diye yorumluyorum doktora gidince danısıcam ama bu durumu yaşayan başka hamişlerde var mı