Kızlar geceden beri sancı çekiyorum galiba ilk başlarda 7 dk şimdi 5 dk da bir belime bir şey sokuluyor kasıklarıma iniyor agrimi desem değil sokuluyor böyle hastanede nstde sancı çıkmıyor kafayı yiycem bu ne oluyor o zaman ben bu haftama kadar böyle bir sey yaşamamıştım kıvranıyorum resmen 37. Haftamdayım