Semilk05 canım ilk benim rahmimde kısalma vardı daha sonra o kısalma açılmaya döndü ve kanama yaşadım doktorum hastaneye yatış verdi 1 hafta o şekildeydi eve çıktıktan bi kaç gün sonra birden sancım, suyum, kanamam geldi hastaneye gittiğimde 11 cm açıklık olduğunu söylediler. Hemşireler ıkınma diyordu bebeklerim makat geliş olduğu için normal olmadı acil sezeryana aldılar saat akşam vaktiydi doktorların gelmesini ekibin toplanmasını bekledik tabi ben o sırada hâlâ sancı çekiyordum. Ve sonun ekip toplantı ameliyathaneye girdik belden uyuşturma yapacaklardı ama sancımdan dolayı hareket etmeden duramadım anestezi uzmanı sürekli kıpırdama diyordu en sonunda tam uyuşturdular ve uyudum ben. Gözlerimi açtığımda odama gelmiştim ve hemen bebeklerim geldiler yanıma maşallah hiç düşündüğüm gibi zayıf küçük değillerdi. Kiloları ikisininde 2 kilo 530 gramdılar boyları da 47-48 cm. Çocuk doktorumuz bi sorun görmediği için küveze almadı öyle çok mutlu oldum rahatladım ki tarif edemem size.Rabbim sizede yaşatsın bu güzel duyguları. Başta normal doğum belirtileriyle sezeryana alındım kötüydüm ama doğduktan sonra hepsi geçmiş oluyor. Sizde canınızı sıkmayın olumlu düşünün olumlu olsun. Ben sağlıkla bebeklerime kavuştum sizinde sağlıkla bebeklerinize kavuşmanız dileğimle 🙏🏻❤️