Kızlar mide bulantım cok fazla 9+2 haftaligz sabahlari kusma da oldu midem boş olduğu için aci bir tat oldu bu durumu yaşayan varmı birde ilacim bitii normalde prilam kullanıyordum şuan da alamiyorum evde metpamid var kulanan varmı bir kere alsam sizce sorun olurmu